No i mam swojego pierwszego królika. Co prawda nie taki miał być, ale ten był dość łatwy i szybki do zrobienia. Schemat znalazłam na crochetville, a do jego zmiany i przerobienia nieco metodą prób i błędów zainspirowały mnie króliki Stokrotki. Z tą jednak różnicą, że mój szydełciak jest kilka razy mniejszy. Miałam po prostu wenę w minioną sobotę na szydełkowanie i tak mi dobrze szło, że połamałam szydełko, tzn. jego plastikową rączkę i ciśnienie mi to podniosło delikatnie mówiąc. Nic to, kupię sobie lepsze! bo tej grubości miałam tylko jedno. A następny królik będzie już miał te klapnięte uszy, o których ciągle gadam i piszę, że króliki powinny je mieć.
A tak w ogóle, to dzisiaj jest dzień prezentów :) Akurat dzisiaj miałam taki średnio fajny dzień, a tu kilka niespodzianek w domu na mnie czeka :) Pierwsza to przesyłka od Michaliny z okazji mojego bycia jej 100 obserwatorem (kiedy ja będę tylu miała?). A w paczuszce prezenciki haftowe (czyli dwa wzory na małe wyszywanki- moje ulubione rozmiary, bo szybko efekt widać, jeden ma komplet nitek i kanwę), kalendarz kulinarny z fajoskimi przepisami i do tego słodycze (a ja lubię słodycze). Dzięki wielkie Michalino, naprawdę przemiła niespodzianka, zwłaszcza, że ja jestem blogowiczką od całkiem niedawna. A na fotce część niespodzianki.

I to jeszcze nie koniec, bo od kumpeli (Iwonko, jeśli mnie czytasz, to wielkie dzięki:) dostałam  kserówkę z jakiejś gazetki o znamiennym tytule 'Anna' z fotkami szydełkowych królików i ze schematem. Jak fajnie, że ktoś o mnie pomyślał, tak zupełnie bez okazji. I jeszcze od mojego ukochanego dostałam skarpetki, żebym w domu w nóżki nie marzła, bo zmarzlak ze mnie okrutny.


I w taki oto sposób dzień, który nie był specjalnie przyjemny dziś dla mnie stał się zupełnie inny i o wiele bardziej pozytywny, za co wszystkim bardzo, bardzo dziękuję.
 

Komentarze

  1. Ale boskie skarpeciaki. Też bym takie chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny króliś :) Ja też wolę robić małe stworki,niż duże,bo na te większe cierpliwości mi brakuje ;))) A prezenty rewelacyjne !Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uroczy króliś i fajniutkie prezenty :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz